söndag 5 januari 2014

God morgon!

Jag tror att det är söndag idag. Ledig. Det är jag i alla fall idag. Det blir en lite lugnare dag idag. Lite träning dock. Göra pass. Läsa lite, och sammanfatta lite. Typ det. Lite chill. 

Det var en riktigt bra dag igår, det blev fika med en vän efter passet jag hade. Sitta och babbla på. En stund. Regnet öste ner, och det gråtrista vädret var påträngande. Men vad gör det när man sitter inne och fika och har det gött. 

Efter det blev det att åka in still stora staden, Stockholm. Södermalm. Det blev Crerpstället Som jag skrev om i ett tidigare inlägg.... 

Nu blev det matiga galetter. Gott!! 

Även en liten efterrättspannkaka blev det.
Vidare till Underbara bar, där vi lyssnade till stundup komedi. De som skrattade mest och högst. Det var vi. Några extra minuter till oss att leva!

Det var ett riktigt bra ställe. Bra service, bra mat! Gillar skarpt stället!

2 kommentarer:

  1. söndag här med men snart slut nu :)

    SvaraRadera
  2. Åh men så gott det ser ut, creps var länge sedan, får nog göra mig ett par, kanske senare i veckan. :)

    SvaraRadera