onsdag 8 januari 2014

Goddag bloggen!

Hoppas ni haft det bra. Jag har haft fullt upp med att komma igång med allt. Träning. Plugget. Jobbet. Nu är det dags att varva ner för denna dag. Maten inför imorgon är färdig, bara att värma upp. Så att jag kan träna. Ligga steget före med maten att laga den kvällen innan och spara tid till dagen efter. Så hinner du med träning och mat. Fiffigt va. Längtar efter morgondagens träning. HIT- hög intensiv träning. Något jag längtat efter att testa. Och nu är det dags.

2 kommentarer:

  1. Åh, va spännande, du ska prova Mickes pass?! Ska bli kul att höra hur det var sen! Själv har jag lite ont i halsen,så jag är tvungen att vila lite jag...hm, jag som hade sett fram emot lunchpasset idag :( Men nu måste jag bli frisk inför semestern!!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. bra med träning men frågan om det är bra o pressa in så där så du int ehinne rmed annat :)

    SvaraRadera