fredag 17 januari 2014

Hej bloggen

Det var några dagar sedan sist. Och jag har haft det jättebra under tiden. Varit på internat och fått föreläsningar och kolhydrater och protein. Tränat och fått avslappningstips. Jag har fått analysera Mi-samtal. Motiverade samtal där man coachar till förändring. Det har varit mycket tankar och umgänge med mina klasskompisar. Känns lite konstigt att de för klasskompisar, men ja, de är ju dem. Det går mycket tankar i huvudet just nu och svårt att få ner dessa i några kloka ord. Jag behöver tanka energi, blicka framåt och njuta av nuet. Så kan jag sammanfatta känslan av det jag fått med mig från dessa tre dagar jag varit i skolan. Jag har haft det bra helt enkelt, jag har njutit av varje sekund, men så skönt att komma hem och landa. 

Må gott! 


1 kommentar: