onsdag 22 januari 2014

Jag har valt rätt

Jag har nog gjort det. Valt rätt utbildning. Till coach inom hälsa och kost. Tycker det är spännande med metoden på hur man som coach ska tänka och hur vi ska hålla i ett coachande samtal. Jag är på gott humör och vill lära mig mer. Sedan vad jag gör efter utbildningen får vi se. Har lite tankar hur jag ska göra, få se hur det går med planerna. Ja just nu känns allt kul! Jag trivs med mitt liv. 
Och insåg att det är bara att packa med sig träningskläderna, och ta ett träningspass efter jobbet. Tänk så bra jag mår efter träningen. 
En bild från förr, våren 2013, Krakow.
 

2 kommentarer:

  1. Va häärligt att du känner så! Var du på Annikas pass ikväll? Jag gick på lunchpasset idag och fick mina endorfiner..och säkert lite träningsvärk också!
    Kram!

    SvaraRadera