måndag 6 januari 2014

Shopping

Något jag inte har hunnit med. Det är shopping. Har dock prioriterat umgänge och träning. Och plugg denna jul. Men kanske kan jag unna mig något nästa helg, när jag lämnat in uppgifterna till skolan, och det är litet andrum. Tycker ju mer om att gå till affärer och känna på saker och pröva plaggen. En av mina favoritaffärer är MQ. Ifall jag nu ska blotta ut min stil av kläder. Gillar deras stil helt enkelt. Tror jag ska ta mig en sväng till staden och shoppa lite. Någon som är sugen och följa med i helgen? Eller, vågar man pröva och handla på nätet? Nelly verkar ju vara bra, med kul utbud av kläder. Hm.

Nämen, nu ska jag fixa lite med tvätten och ta tag i plugget..... 

5 kommentarer:

  1. Här blir det lugnt innan min ledighet tar slut imorgon bitti

    SvaraRadera
  2. Jag gör vad jag kan för att inte lockas in i shoppingens frestelser :-)

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig kämpe... Klart du ska unna dig en shoppinghelg på stan så du kan gå på café också ;)

    SvaraRadera
  4. Jag är en riktig latmask som ofta shoppar kläder på nätet. Fast mest träningskläder då bör tilläggas. ;)

    SvaraRadera
  5. MQ har ju så dyra kläder.
    Du får mer för pengarna om du handlar på Nelly ;)
    Kram!

    SvaraRadera