måndag 20 januari 2014

Skor skor skor

En av mina passioner är skor! Jag älskar skor. Jag tycker om att titta på skor. Handla skor. Jag tror att jag inte har någon speciell skotycke. Blandar rätt olika stilar. Högklackar med gympaskor. Ballerina skor och stövlar. Kängor. Dock är det något som är viktigt för mig. Det är att skorna är bekväma. Bianco. Deras skor. De är bekväma. De är tåliga, alltså kan man ha skorna länge. Hittar ju inte ordet jag letar efter. Har dock under den senaste tiden tagit det lite lugnt, och handlat mest skor till träningen- men vem vet, framåt vår. 
  
Bilden är från google.

2 kommentarer:

  1. de där skorna såg inte bekväma ut :)

    SvaraRadera
  2. De där skorna ser ju supersnygga ut!!!! Vill ha!!!
    Fast mest behöver jag ett par nya joggingskor! Häpp!

    SvaraRadera