måndag 13 januari 2014

Tom

Just nu är jag tom i hjärnan. Rätt okej att avsluta måndagen så. Jag är nöjd med dagen. Njutit av solen. Och vintern. Älskar doften av snö, och kyla. Det liksom för mig tillbaka till min barndom. Då var det mycket lek i snön. Pulkaåkning. Skidåkning. Skridskoåkning. Sent på kvällarna. På helgerna. Vi var och lekte ute i snön jämnt. Ifall jag minns rätt. Och det bästa var att komma in, lite småkall. Och få varm choklad. Detta har jag njutit av idag. Nej, alltså inte varm choklad. Utan av att var ute i kylan och få frisk luft. 

2 kommentarer:

  1. skönt med lite snö lite ljusare

    SvaraRadera
  2. Burrrrrr... Trots att jag är uppväxt i nordligaste delen av landet så åker jag gärna till snön om jag längtar efter den. Skulle nog må bäst att bo i ett varmt land med noll tryckförändringar.. Finns det nåt sånt.....;)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera