tisdag 11 februari 2014

Hej BLOGGEN

Nu är det jag igen. Dags för en liten uppdatering. Läget under kontroll. Det är redan tisdag. Tänk. Det blir lite träning. Det jag gillar mest är gruppträning. Gymmet känns lite läskigt. Men ändå skulle jag vilja vara där. Men idag blir det ett pass. Med en av våra härliga ledare. Skönt att bara fokusera på sig själv och inte peppa andra....  
Det blir även träff med en dietiststuderande. Vi ska prata ihop oss om ett projekt vi har på Friskis. Ännu en grej som får mig att girigt ta reda på mer om mat och dess verkan. Spännande. 

Vad har du för relation till mat? 

3 kommentarer:

  1. Va kul det låter! Vi går verkligen om varandra på Friskis, jag var där igår :-)
    Min relation till mat är bra! Tycker om nästan all sorts mat...inte minst surströmming..hehe...

    SvaraRadera
  2. Det låter som en härlig tisdag. :)
    Min relation till mat är lite knepig. Insåg ganska tidigt vikten av att äta "rätt" vilket gör att jag är väldigt kräsen. På gott och ont.

    SvaraRadera
  3. Jag är dålig på att träna med bra på att äta mat ;)
    Kram!

    SvaraRadera