söndag 2 februari 2014

Kvällen

Det är söndag. Kväll. Jag undrar vart tiden tagit vägen. Har sovit mest. På dagarna. Men ändå. Hunnit med lite. Jag har hunnit med tre jympapass. Under helgen. Och som sagt. Återhämtning. Den har jag också fått. Slumrat liksom till på soffan både igår och idag. 

Igår kväll, lördag, då åkte jag iväg till södra delar av Stockholm. Där var jag över natten hos en väninna, och sov över. En skön kväll med prat om ditten och datten. Samtidigt som vi tittade på melodifestivalen. Okej låtar som åkte iväg. 

Idag var det en hel dag på Friskis. Nästan. En inspirationsdag. Fick pröva på ett pass med en ledare från en annan förening, vilket var kul! Sedan mat och umgänge med folk. 

Jag är nöjd med helgen. Jag är nöjd med mitt liv just nu.

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag är så ledsen att jag inte kunde komma på Friskisdagen igår...men det blir väl fler gånger! Ha en bra måndag!

    SvaraRadera