söndag 9 februari 2014

Mello-kväll

Det blev en sväng till en av mina bästa vänner och hennes familj igår. Eftermiddag. Kväll. Käka middag. Hon är grym på att laga mat, så det är en fröjd att äta hos dem. 
Ris i mängder. Grönsaker på det. 

Efter middagen blev det en stund tittande på My Little Ponny. Med barnen. Bra uppvärmning inför melodifestivalen.
Snacksen plockades fram: 
Redo för melodifestivalen, deltävling 2.


Det var många bra låtar tycker jag. Men ingen som jag kände WOW för. Sanna Nielsens låt var bra, och hon kan ju sjunga också... (underlättar kanske om man är med i melodifestivalen)
Sean Banan som paus underhållning. Med Herreys! Berättade för ena barnet att de sjöng när vi var lika små som hon är nu. Hennes reaktion var: Oj, då är dom gamla. Lever dem?

Mot slutet, vem ser man då viftandes med sin boa? Om inte SusJos
Ha det gött!

6 kommentarer:

  1. Lever? Jaaaa, i allra högsta grad! Visst är de bäst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Upptäckte under kvällen att tidsuppfattning och antalsbegreppen är rätt så diffusa än... Hon är ju 7 år. Så Jag som är 30+ är gammal!

      Radera
  2. Jo Sanna verkar ha gått hem hos alla igår.. Hon kan verkligen sjunga. till och med gubben min tyckte hon var bäst och han är inte ett dugg intresserad nä inte jag heller men jag tittar ändå..

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för din kommentar! Ja, han har verkligen längtat efter att få se Bamse. Ska bli roligt se honom lysa av lycka när han kommer hem :D

    Ser ut som ni hade en mysig kväll framför tv'n :) Själv såg jag ingenting av mello, hade gärna sett Herreys faktiskt :)

    SvaraRadera
  4. Lät som en trevlig kväll. Sanna var grymt bra igår

    SvaraRadera
  5. Det var hur kul som helst att vara på plats i arenan och se showen live! Va roligt att du såg mej i publiken!!! Jag ska se reprisen nu sent ikväll :-)

    SvaraRadera