söndag 23 februari 2014

Och så kom kvällen

Nu sitter jag här. Och mår bra. I kroppen och i knoppen. Jag har umgåtts med syster. En promenad ute i vårvädret. Ja. Vårväder!  Det var ca 7 grader plus. Solen skymtade förbi. Gräset var grönt. Och fåglarna kvittrade i kapp varandra.
Solglasögonen var ju så klart på- våren är ju typ här! 

Kvällen avslutades på bästa sätt, med ett cirkelgym-pass. Träningsvärken från HIT var som bortblåsta, och musklerna orkade mer än förra veckan! Skönt att träningen ger resultat! 
God natt....

5 kommentarer:

  1. Hemma på min gata har vi haft vår idag, så underbart.

    SvaraRadera
  2. Härlig bild när brillorna får åka på!
    Hoppas nu detta väder får stanna!
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Våren...det låter underbart.
    Här toksnöade det i fredags. Åtta på kvällen var jag och ungdomarna ute och skottade :(
    Men ändå är det rätt milt för årstiden. Typ kring nollan.
    Men jag vill ha barmark NU!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga brillor!!! Var har du hittat dem?? Så kul att du kom på passet ikväll!!! Kram!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brillorna är typ från HM- modell 2009 eller nåt... Alltså ett antal år på nacken... ;)

      Radera