lördag 8 februari 2014

Piggelin

Det är glass. Piggelin. Inte min favorit. Men nu syftar jag på mig. Att jag är pigg. Sovit som en stock i natt. Något jag behövde. Det är helg. Och den startar på bästa sätt. Med jympa. Så klart. Lördagar är det pass att leda. Och jag tycker det är skönt. Sedan hela helgen framför mig. Med energi i kroppen. Idag ska vi köra lite nytt på familjejympan. Nya låtar som ungarna får dansa loss till. Taggad som den att få köra passet idag. Familjejympan alltså.
Sedan ikväll blir det häng hos bästaste vännen. Och säkert prat och tjatter. Umgås med hela familjen. Garanterat vaken kväll. Till skillnad från gårdagskväll. 
Har ju störtskön kudde. Sover ju så gott med den i soffan. Ska bara blunda.... 
Kudden är handlat på Lagerhaus. Kan ju nämna att denna kudde egentligen var tänkt till att sitta på golvet. 
Hade en schlagerkväll och dessa köpte jag för att få fler sittplatser i vardagsrummet. Oj vad jag hyllade Lagerhaus den kvällen. Vilka minnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar