lördag 22 februari 2014

Så ja

Snart dags att göra mig i ordning. Det är dags att sätta på sig ledarkläderna. Och skutta med härliga motionärer. Börjar med basjympa. Ett gäng glada motionärer som vill start helgen med träning! Sedan familjejympa, ett gäng skuttade barn med föräldrar. En riktigt bra start på dagen. Älskar lördagar! Härligt att inspirera till rörelse! 

Som i vanlig ordning vaknade jag tidigt. Drog mig ett tag i sängen, och sedan upp och fixa frukost. Hann med lite skolarbeten nu på morgonen också. Passa på att vara effektiv. Snart är det dags för nästa träff ute i skärgården, med mina klasskompisar. Och få en massa nytt input. LÄNGTAR. 

Håller ju på mycket med motiverande samtal, vilket är spännande och lärorikt. Spännande att se hur "klienter" reagerar och blir motiverade. Har gjort på olika sätt, och det är kul med tekniken. Har använd Skype till samtalen. Och tycker det funkar bra. Intresserad av att ha samtal med mig angående kost och träning kan du lämna ett meddelande i kommentarsfältet, så hör jag av mig. Kan träffas eller göra samtal via Skype.

Nu startar dagen!

3 kommentarer:

  1. Nog för att jag skulle behöva ett (flera) sådana samtal!

    SvaraRadera
  2. önskar dig en fantastisk lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter som en bra dag!
    kram

    SvaraRadera