söndag 16 mars 2014

Lyckliga gatan...

Den som inte finns mer. DEN är här. Hos mig. Jag har haft en skön avslappnad dag med lite häng på Friskis, där jag fock träffa en massa härliga ungar som ville träna, och köra järnet. Kul att få inspirera ungar till träning. Idag var det barn från 7 år och uppåt mot ca 12. 
Städning av lägenheten blev det också, och vilken lycka det är när det är rent i lägenheten.
Körde lite styrketräning, bara för att. Hemma. Yogamatta fram. Lite vikter och en pilatesboll. Bara så att kroppen fick en genomkörare, och då blev det fokus på överkroppen.

Njutning nu på kvällen blev bananpannkaka- två ägg och en banan vispades och sedan stektes. Till detta kokade jag upp lite frysta jordgubbar. Och på köpet fick jag jordgubbssaft. Utan socker och tillsatser. Mums! Jordgubbe är min favoritbär! 
Detta får avsluta annars min rätt så onyttiga veckoslut!

Klara kyrka i solsken.
Ha det gott!

1 kommentar: