söndag 9 mars 2014

Skapa pass

Det är rätt kul att göra nya pass till jympan. Just nu har jag en rätt lugn period. MEN lyssnar på låtar inför hösten. Skapandet börjar alltid rätt tidigt när jag väl ska göra pass. Samlar på låtar som eventuellt ska bli pass. Roligt och spännande att hitta nya låtar. 
Ofta när jag har hittat låtar köper jag de på CDON, där får jag de i MP3 format, och kan sedan redigera de så att låtarna passar mitt pass. Ofta hittar jag låtar som är lagom långa och rätt takt. Just nu är det dock lugnt, och jag bara samlar på mig låtar. Men ivern är där, så kanske byter någon låt till innan sommaren.
Ja, en liten söndagstanke, efter att hängt på Friskis nästan hela helgen.....

1 kommentar:

  1. Ja, man måste vars ute i god tid... Börjar också fundera liiite!

    SvaraRadera