torsdag 10 april 2014

God morgon bloggen!

Det redan torsdag idag. Veckans nästsista arbetsdag för mig. Tycker om den där fredagskänslan som kommer. Två dagar som jag får själv utnyttja för mig själv. Med eller utan någon annan. Visst. Jag trivs med mitt jobb och har valt att jobba med barn. Det är utmanande och lärorikt. Men ack så skön helgen är. Skönt att uppsakatta dessa känslor som inte kanske alltid är så självklara. Alltså känslan efter en avslutad arbetsvecka. Hir är det med de som har oregelbundna arbetstider, vad händer med fredagskänslan då? När man är arbetslös eller sjukskriven?  Lite funderingar så här på morgonkvisten. Ha en skön dag! Jag ska njuta av solen idag!

1 kommentar:

  1. Jag skulle inte kunna jobba oregelbundet. Fredagskänsla är den man längtar efter! ;)

    Kram

    SvaraRadera