söndag 20 april 2014

Solen skiner

Den skiner. Solen. För fullt. Livet leker. Och jag njuter av sommarens intåg. Härligt att få lite försmak av sommaren. Påskens lediga dagar. Att bara vara. Härligt! Suttit ute. Ätit lunch ute. Middag ute. Kaffe ute. Hm. Ja, varit ute i solskenet helt enkelt. Fått i mig D-vitaminer. Tänk att solen och de ljusa dagarna kan få en att bli gladare. Så känns det för mig i alla fall. Ljust och solsken får mig att må bättre. Jag gillar att vara ute annars också. MEN så skönt att få solsken på köpet. OCH visst är det lättare att vakna på morgonen, även en ledig dag och bara få njuta av de första solstrålarna. 

Här kommer lite bilder på helgen hittills. 











1 kommentar:

  1. visst är det underbart att vårvärmen och solen har kommit. just det enkla som du beskriver, att kunna sitta ute och fika och allt. härligt! och visst hoppas vi på en lång och härlig sommar också. ha det gott!
    aino

    SvaraRadera