torsdag 22 maj 2014

Bloggvärlden!

Dags att skriva lite igen. Det var ju sååå länge sen sista uppdateringen. Solen skiner. Värmer. Riktigt bra. Skönt. Att få ute med bara skor. T-shirt och kortbyxor. Ja, så har jag klätt mig idag. Imorgon blir det finfredag och klänning. 
Idag blev det en promenad ute i solen. Skönt att gå en sväng i skogen, och alla dessa dofter! Härligt. Att gå på gruset förde mig till sommaren i min barndom. Ofta åkte vi till stugan och där var det grusväg, varmt. Oftast. Idag återupplevda jag denna sommarkänsla från barndomen. En tid för mig själv. Att bara vara. 
Kvällen avlsutades med lite godis..... Mumsigt att få det ibland...

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt ned alla sommardofter! Utanför oss doftar det ljummen sommarkväll med inslag av raps :)

    SvaraRadera
  2. Dessa ljusa försommarkvällar!!!! Älskar´t!!!

    SvaraRadera
  3. Tittar förbi för att säga Hej och passar på att önska en trevlig helg samtidigt

    SvaraRadera