torsdag 1 maj 2014

Färdigpluggat

Färdigpluggat för ett tag. Denna gång. Och börjar bli lite rastlös. Snart iväg och träna. Längtar lite efter det. Eller rättare sagt rätt mycket! Få se om det blir att läsa lite innan sovdags ikväll.
De här små ledigheterna har gett mig lite mersmak för ledigheten. Längtar efter semester. Inga större planer än, men har tänkt åka och hälsa på hos mina släktingar. Hänga med familjen och vänner så klart också. Något jag önskar göra är att campa, eller vandra. Och komma bort från all bekvämlighet. Att bara ha det nödvändigaste med sig och chilla lite. Jag tycker om att vara på landet och skogen, det ger sån skön avslappning och lugn. Ska nog börja spana lite här: First Camp.

2 kommentarer:

  1. Jag längtar oxå efter semester, men är väldigt bekväm av mig så att campa finns inte på min semesterlista

    SvaraRadera
  2. Härligt med ledighet...och lite längre sådan! Jag har semester redan nu, och njuter för fullt, fast det blir lite stressigt-så en lugn semester vore också något! Men jag säger som Susanne, är oxå bekväm av mej, så campa finns inte på min lista heller...

    SvaraRadera