söndag 11 maj 2014

Fitnessgalan

Dagen igår började med en stor kopp kaffe, så att jag skulle orka med dagen.
 Kvällen innan var det födelsedagsfest...
Nog om det. 
Fitnessgala.
I Globen, Stockholm. Med en av mina bästa vänner.
Det var kul att se lite olika trender inom träning. Men det bästa var nog föreläsningar.
Föreläsningarna var om hälsa, träning och hur man motiverar sig. 
En föreläsning som jag verkligen gillade var med Ola Laurizson. Han pratade vettigt om kost.Jag förstod GI helt på ett annat sätt.
En annan föreläsrare jag vill lyssna på var Peter Blaha, Gladiatorn. Blev rekommenderat av Anna.
Tack! 
 
Han var rätt kul att lyssna på. Han berättade mer om träning och vad som motiverar till träning. 

Allt handlar om att sätta SMARTa mål, som går att mäta, och är tydliga. Om man vill göra en förändring.
Kul att få lite mer input och inspiration.  
Så idag blir det lite mer plugg... Sista rycket nu! Sista omgången för skola nu i veckan, sedan är jag Hälso och kostcoach. 


1 kommentar:

  1. Å vad duktigt jobbat!
    Sista rycket nu då! ;)
    Kram!

    SvaraRadera