torsdag 8 maj 2014

Hej bloggen

Oj vad jag skulle vilja skriva mycket. Just nu snurrar det i huvudet. Av studier och annat. Men ändå vet jag inte vad jag vill skriva i bloggen. Vet inte riktigt vad. Men skulle gärna vilja skriva något. Igår kväll var lugn, inga poliser på besök, jag som förberedde mig.... Inte särskild mycket. Även idag har det varit en lugn kväll. Lite för lugna. Denna vecka. Kan nog vara där skon klämmer, att jag inte fått träna, orkat träna tillräckligt. Hade velat men inte tagit mig dit. NU måste det bli bättring på det. På lördag ska jag på fitness-gala. Där hoppar jag få en massa inspiration till träning och hälsa.
Färdigbabblat. Tack och hej denna gång! 


1 kommentar:

  1. Åh ska du på Fitnessgalan? Jag hade tänkt åka dit också men fick förhinder. Ett tips - Gå och lyssna när Peter Blaha föreläser. :)

    SvaraRadera