söndag 18 maj 2014

Inspirerad till max

Varit på ett inspirationspass. Ett utbildningstillfälle för oss ledare inom Friskis. En givande eftermiddag med härligt mycket positiv energi. Diskussioner om ledarrollen, musiken och övningar inom jympan. Mycket intressant och lärorikt! Jag är laddad till att göra ett nytt pass, med energi och härligt ledarskap.

Nya mål i sikte. Tanken är att om jag får igenom allt som jag vill, söker jag till en hälsocoach utbildning som riktar sig mot barn och ungdomar. Detta är en grupp jag vill jobba med och behöver mer utbildning inom detta. Spännande!!!


2 kommentarer:

  1. Oj, är du Friskisledare?. För många år sen gick jag på Friskis med granntjejerna. Ledaren tittade förskrämt på mej varje gång, för hon trodde nog att jag skulle tuppa av. Jag har aldrig gillat gymnastik och sånt, så det tog inte så lång tid, innan jag slutade där. Jag blev knallröd i ansiktet varje gång.

    Sv: Vi hade det gott i går i solskenet. Idag är det grått och har regnat. Så vi har hållit oss inomhus. Jag har virkat min kofta färdig och det är bara kvar att ge den ett presentabelt skick.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Så synd att jag missade denna dag...men som sagt, efter en 50-års fest så hade jag aldrig orkat upp idag! Du får berätta om dagen när vi ses! Kram

    SvaraRadera