fredag 16 maj 2014

Landa

Fortsättning följer. Tankarna far omkring i huvudet efter sista träffen på Väddö. Jag vill så  mycket men vet inte vart jag ska starta. Det har varit en resa med kunskap och en inre resa, där jag värderat mig själv. Och hur jag är. Trivs med livet, och allt däromkring, men har fått lite att tänka på. Vad vill jag med min framtid. Denna blogg kommer att vara en blogg med lite blandat, som det har varit. Kommer inte att bli en häloblogg, trots att jag vill inspirera till ett hälsosammare liv. Har hittat en ny utbildning jag vill gå, men det tar jag sedan, när jag fått allt klart och jag tänkt färdigt. 
Nu är jag trött, det lär bli tidigt i säng idag. Imorgon blir det något jag verkligen gillar, att få leda jympa!

1 kommentar:

  1. Roligt att du fortsätter ha en blandad blogg. Ska bli skoj att läsa lite hälsoinspiration här :)

    SvaraRadera