tisdag 13 maj 2014

Livsnjutare

Det skulle jag kalla mig. Har funderat rätt mycket på det. Att jag njuter av livet. För det gör jag. Jag har en positiv inställning till livet i allmänhet. Och kan se positivt i det mesta. Trots att jag inte vet allt, så kan jag ändå inte gräva mig allt för mycket i det okända. Visst mår jag dåligt ibland, och är ledsen, arg och besviken. Men dessa går över rätt fort för mig. Fräser lite... Jag tror att jag tar livet med en klackspark. Jag väljer hellre att vara nöjd och glad än att gräva ner mig i det tråkiga. Ja, jag är en glad skit som njuter av livet. Och kanske retar lite andra med det....  
Nu är batterierna laddade för sista omgången på Väddö. Där blir det hälsa, träning och kost.


4 kommentarer:

  1. Bra inställning, tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Jag kallar mig också Livsnjutare! Även om man har svackor ibland!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack :)

    Härligt med positivitet!

    SvaraRadera
  4. Låter helt underbart!
    Kram!

    SvaraRadera