lördag 17 maj 2014

Massage



  Jag har tänkt länge att få massage. Och jag har verkligen inte tagit mig till att titta och boka tid. Eller så. Jag har gått på massage förut och tänkt att jag ska göra det lite mer regelbundet. Eller rättare sagt, lite oftare. Regelbundenheten finns ju, vart femte år liksom.
Nu hittade jag detta: massage åkersberga, nära mig. Eller rätt så nära. Klassisk svensk massage och annat finns där som lockade. Även att det fanns tider under helgerna. Då jag jobbar på dagarna och har svårt att få till en tid mitt på dagen. Ska verkligen titta in och leta efter en tid. Få se vad det blir. Märker att efter allt pluggande så är jag stelare än vad jag skulle vilja vara. Så massage skulle vara toppen för min kropp!

2 kommentarer:

  1. Åh, så gott med massage! Vi fick thailändsk massage i födelsedagspresent för nåt år sen. Skönt, till hon knäckte ett revben på mej. Vi var bjudna på fotmassage, men hon fortsatte med hela kroppen. Så thailändsk massage är jag faktiskt lite rädd för. Men så reser vi inte till Thailand heller.

    Sv: Jag får nog skärpa mej och kolla att kameran är uppladdad i fortsättningen.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Så skönt med massage! Som du säger går man iväg för sällan och får det.

    SvaraRadera