lördag 28 juni 2014

AfterWork

Det är lördag morgon. Idag fick väckarklockan väcka mig. Och det var  inte svårt att gå upp. Jag ska ju ha jympa, sista för denna termin. Toppen! Kommer att sakna att leda jympa men det känns även skönt att få pausa lite. 
Idag vaknade jag alltså av väckarklockan. Träffade en vän igår för en bit mat, och lite vin. Medan vi sitter där, på Folkbaren, med lite vin. Ringer telefonen. Det är en annan väninna som ringer och säger att de är  på AW, eller sommaravslutning. Kom! Vi gick dit en sväng. Och där träffade jag flera härliga personer. Dessa personer får mig att på bra humör! Jag verkligen behövde detta!
TACKAR för igår bästa människorna!





2 kommentarer:

  1. Just nu har jag en juniutmaning på min blogg och en av mina bloggvänner tipsar om din blogg, kika in och se vem

    SvaraRadera
  2. Åh vilken mysig kväll du har haft! Och visst är det lite skönt med paus från jympan och ladda om inför hösten! Må så gott!

    SvaraRadera