onsdag 25 juni 2014

Ett till inlägg

Jag lyssnade på syrrans sommarprat, hon pratade om bland annat om systern som gick hastigt bort för 15 år sedan. Jag grät floder kan jag ju säga. Mycket bra program, och så stolt jag är över henne. Min syster som pratade. För övrigt även över min syster som gick bort också, hon var en klippa! Är stolt över min storasyster. Över hela min familj. Är glad över alla dessa individer! Som finns! 

Kände efter programmet att jag behövde pigga upp mig, få skratta lite. Tittade på Özz Nujens program. Statsminister. Ett grymt bra program som lyfte upp frågor kring främlingsfientlighet, allas lika värde. Grymt bra program. Jag skrattade. Jag fick tankeställare. Jag blev fascinerad. Det är viktigt att rösta! Att göra sig hörd. Våga säga vad du tycker.  
Alla är lika mycket värda!

Klicka, så kommer du till sidan där du kan se programmet!

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte kan finska, men jag förstår att du så klart är stolt!!! Varma kramar!!!!

    SvaraRadera