söndag 29 juni 2014

Kvällen....

....kom även idag. Dags för lite skönhetssömn. Det behöver vi alla. Sova en bra natt så mår vi bra. Jag var så laddad att leda jympa ute för barn. Solen sken strax innan. Det var varmt. MEN kl 16. När det var dags, öppnade sig himlen. Ställa in. Fick vi göra. Fick dock lite motion, då jag promenerade dit, tog fram högtalarna, bar in dem, och promenerade hem....  

Idag blev det även en dag då jag behövde åka till min syster grav... Saknade henne, och kändes bra att åka dit..... Där hittade jag ett hjärta, lite undangömt. Känns skönt att veta att graven besöks av hennes vänner, och oss. 

Skönt avslut på veckan, nu är jag redo för sista arbetsveckan!


2 kommentarer:

  1. Asch så trist med regn! Men va lustigt att det inte regnade i Norrviken där vi var på dopkaffe?! Väldigt lokal skur alltså!?

    Varma kramar!!!! ♥

    SvaraRadera
  2. Det är väl typiskt att det ska börja regna just så! Här kom en liten skur runt lunch igår, men det var nog allt. Just igår ;)

    SvaraRadera