tisdag 24 juni 2014

SOLSKEN

Underbart. Solen lyser. Värmer. Det hjälpte att jag tog med mig massor av kläder till jobbet idag. Jag har inte  frusit alls. Idag. Det har varit varm och skönt. Och ljust! 


Idag fick jag äran att vara med på en blivande ledares pass. Hon vill "övningsleda" innan den stora dagen kommer. Det är dock om ett tag. Men skönt att få leda för några innan. Ett bra pass hon har! Och vi kommer att äga  lördagarna framöver. Hon medel, jag bas. Vi tillsammans familjejympa!



Nu efteråt lite sänkt, något i kroppen. Så trolldryck får det bli. Så mår jag toppen imorgon! 

Drycken består av ingefära, citron och vitlök. Honung glömde jag.

2 kommentarer:

  1. Jag hade oxå med mig massor med kläder till arbetet och då kom solen fram. Kommer nog att fortsätta med det så har vi nog det varmt snart ;)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul med hennes nya pass! Måste ju hinna gå på det någon gång!! Liksom ditt pass förstås!!! Ja, vi får hoppas det blir lite varmare snart!!! Kram

    SvaraRadera