söndag 1 juni 2014

Tips från Coachen

Jag har hittat en ny app. För smartphonen. Lycka! Något som underlättar träning hemma. 7 minuter. Och du behöver inte ha några dyra hjälpredor. Bara din kropp. Appen heter Seven. 
Sju minuter dagligen har alla tid att lägga på träning. Detta kan vara en bra start att komma igång. Eller ett bra komplement för dig som redan tränar. Har prövat appen en gång, men fler gånger kommer jag definitivt att träna med appen. 7 minuter kan jag lägga ner på träning varje dag. För min hälsa och välbefinnande.
Sedan är ju kosten viktig del också. Mer om det sen.... :)

2 kommentarer:

  1. Har också den appen! Jättebra träning på kort tid, och man blir helt slut! Körde den två ggr sist, och fick t.o.m träningsvärk. Mycket bra övningar ju :-)

    SvaraRadera
  2. Den här appen har jag också laddat ner. Den är bra :)

    SvaraRadera