söndag 29 juni 2014

Vad ska jag göra...

Funderar på vad jag ska göra på semestern. 
Vädret är ju inte det bästa, och verkar som att planerna för mig börjar klarna, dock ingen solsemester.
 De dagar jag är hemma kanske det blir att göra något vettigt. 
 Träna, vara kulturell, eller varför inte vara hemma och pyssla. 
Hittade denna sida, där man kan köpa pärlor för att göra smycken själv. Kanske ska pröva??? Tänk att det finns verkligen allt! Allt på nätet att handla. Jag tycker det är både skönt och praktiskt. Affärer är rätt kul att gå också, så nätet får bli ett komplement. 

3 kommentarer:

  1. Hur klarade man sig utan att handla på nätet förr? (Nu handlar inte jag speciellt mycket där, men man tittar efter en hel del!)

    SvaraRadera
  2. Låter som bra semesterplaner

    SvaraRadera
  3. Härliga semesterplaner, ganska lika mina.

    SvaraRadera