tisdag 24 juni 2014

Vädret....

Jag brukar inte klaga på vädret. Jag brukar njuta av det mesta. Regn. Solsken. Snö. 
Men nu måste jag säga usch och fy!

 Var på ett härligt födelsedagskalas. På en måndag. Alltså igår kväll! Det var en av de trevligaste kvällarna. Till saken hör att på morgonen när jag skulle gå funderade jag om jag skulle ha jacka på mig eller inte. Hade ju långärmad tröja, och på sommaren blir det nog varmt med en jacka till. Jackan var behövlig på morgonen. Mer än väl behövlig när jag skulle till festen, det regnade!!! Efter den trevliga festen skulle jag hem. Lite senare på kvällskvisten var det. När jag skulle göra sista bytet från tåget till bussen, och fick vänta en stund, undrade jag varför jag inte hade med mig fleecen. Jag som funderade på att ens ta med mig jacka! Idag följer fleecen och jackan med. Jag tänker inte frysa i regnrusket. 
Ett litet tag trodde jag det var höst.

MEN, jag har hopp!Jag har semester om ett par veckor. OJ så varmt det kommer att vara då!

Nej men. Nu kör vi en nu dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar