lördag 5 juli 2014

Utmaning!

Blev utmanad av Susanne. Tackar!!!
1. Hur ser mina planer ut för sommaren?
Jag har precis börjat min semester. Jag har en resa inbokat. Till Finland. Annars så tar jag en dag i taget. 
2. Vad gjorde jag på midsommar?
Jag var hos en väninna, hennas man och barn. En lugn dag,  vilket jag trivdes med.
3.Min bästa sommarfrukost?
Kaffe, smörgås och juice,  helst färskpressat. 
4. Bästa sommarlåten?
Sommaren är kort.
5. Vad passar bäst på grillen?
Kött och fisk.
6. Vad dricker helst på sommaren?
Vitt vin eller öl. Inte underskatta vatten!
7. Vad ska jag läsa i sommar?
Deckare... Av olika slag.
8. Favoritplagg under sommaren?
Klänning. Ett åar kortbyxor om vädret tillåter. Med linne. 
9. Bästa Parken?
Tantolunden.
10. Bästa badstället?
Stugan i Finland,  sjön där!

Utmanar alla läsare som är sugna på att svars på frågorna. Länka till mig då.... Bästa sommar hälsningar!

1 kommentar: