söndag 6 juli 2014

Då har jag startat

Semestern. Den är startat. Alltså. Jag har börjat med semestern. Imorgon är första officiella semesterdagen. Nu är det bara helg. Än så länge. Stack iväg till min pappa. Bastubad. Läsning, eller lyssnat på bok via Storytel. Laddat ner lite böcker, bara att njuta av de nu under semestern. Och det bästa är att solen och värmen kom när semestern starta! Hurra för det!
Ni läste väl om utmaningen, inlägget innan. Jag hoppas att ni som är sugna verkligen gör utmaningen och länkar till mig... :) 
Trevlig kväll! 


2 kommentarer:

  1. Skönt att få semester. Jag känner ju inte av skillnaden så mycket, eftersom jag är pensionär.

    Sv: Visst var det trevligt att fira tillsammans med våra vänner.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. tack för din kommentar det värmer att folk som inte ens känner en försöker ge styrka :) vad har du för tips på kosten då. Inga konstigheter tack :)

    SvaraRadera