onsdag 23 juli 2014

Mitt i sommaren men...

Jag gillar julen, och längtar till att få pynta inför julen. Eller. Ja. Längtar kanske inte riktigt än. Men lite längtan kommer. När jag ser julbilder. Hamnade  www.parnassforlag.com, så fina julkort. Jag har ibland försökt göra själv, men inte har jag tålamod till det. Skicka julkort har jag i stort sätt bara skickat till farfar.... Det kanske jag ska göra till lite fler personer. Hur kul är det inte att få ett riktigt fysiskt julkort i brevlådan... Kanske jag överraskar folk med att skicka julkort till dem... Well. Först ska jag njuta av sommaren och hösten (som är en av de fyra favoritårstiderna...).

3 kommentarer:

  1. Hjälp, inte längtar du väl till julen riktigt ännu va???!!! Vi kör lite mer sommar först :-)

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej, du får INTE prata om julen nu!! Vill ha denna sommar förevigt :-)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också att få pynta inför julen men just nu har jag föträngt alla tankar på vinter o kyla och bara njuter! Kramiz

    SvaraRadera