torsdag 14 augusti 2014

God morgon!

Då har vi kommit till torsdag denna vecka. Veckorna verkligen flyger fram nu, men ändå inte. Jag längtar efter min utbildning som jag ska börja om en vecka. Eller, då får jag information om den. Första träffen är andra helgen i september.
Just det. Hälsocoach med inriktning mot barn och ungdomar. Ett spännande år med nya infallsvinklar. Tycker det är viktigt att barn och ungdomar får röra på sig. Blev glad när regeringen (moderaterna?)  föreslog att det skulle ökas med 100 timmar fler idrott och hälsa i grundskolan. ÄNTLIGEN går det fram att rörelse och motion gör att det är lättare att ta in kunskap. 
Bilden hittade jag från Må Bra-tidningens sida.

5 kommentarer:

  1. Blir glad av din glädje :) Önskar dig en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt ett bra förslag, men frågan är om det som vanligt är skitsnack?

    SvaraRadera
  3. vilket härligt sprudlande glatt inlägg :)

    SvaraRadera
  4. Ja du tiden rusar verkligen på och idag känns sommaren som ett soligt minne. Lycka till med utbildningen

    SvaraRadera
  5. Så spännande, ska bli kul att följa dig =) Kramar

    SvaraRadera