onsdag 20 augusti 2014

Nämen!

Haft en bra dag. Jobbet flyter på. Kommit in i rutinerna. Skönt. Känns som evigheter sedan jag hade semester. Men det gör det samma. Jag har det toppen ändå. Hinner med rätt mycket. Med livet och allt där till. Augusti månad brukar vara fullt ös. Även detta år. Jag tycker om det. Nu är jag in den svängen. Och kan ta det lugnt emellanåt. Idag när jag kom hem. Till exempel. Slumrade till. I soffan. Vissa dagar är så. Sedan är det en katt som ser till att jag inte sover för länge heller...


5 kommentarer:

  1. Otroligt hur fort det går med att komma in i de vanliga rutinerna.

    SvaraRadera
  2. Det är konstigt, efter en halvtimme på jobbet är allt som vanligt igen och det känns som om man aldrig varit ledig!

    SvaraRadera
  3. ja man kommer snabbt in i vardagslunken igen

    SvaraRadera
  4. Så är det, så fort man kommer tillbaka till jobbet känns det som man aldrig har varit därifrån.

    SvaraRadera
  5. Jag har inte direkt haft semester men en fantastisk sommar med massa mys på olika nivåer... äntligen blev det sommar;)

    SvaraRadera