fredag 5 september 2014

Engagerad

I år har jag känns ansvar för att rösta. Jag har skrivit om det tidigare. Att göra sin röst hörd. Jag tycker verkligen inte att SD ska få någon makt alls. De är främlingsfientliga. Och vill få bort den fina mångfalden som finns i Sverige. Tror inte Sverige skulle vara bebott alls om ingen vandrat hit efter istiden, vi är alla invandrade. Sedan vad du röstar på annars är din sak, vad som är viktigt för dig. Det finns flera tester att göra. Tänk till, vad tycker du. Jag tror att många bara glider med. Men din röst är viktig. Vill du ha SD i riksdag? Eller inte? RÖSTA för det som är viktigt för dig. Jag vill inte ha ett samhälle som vi hade på 40-talet..... 
I år har jag läst olika partiprogram, försökt sätta mig in. Jag tror verkligen att min röst kan ge makt för det jag vill. 
RÖSTA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar