tisdag 16 september 2014

Hepp

Dags för inlägg- nummer? Ja, det kvittar. Har lyckats komma över 900 inlägg. Om man nu ska tala om siffror. Men det kvittar. (ändå nämner jag det) 
Dagen har varit bra. Jag har fått det gjort jag velat. Jag njuter av dagar. Av solsken. Av att jag har jobb att gå till. Och att jag trivs med det jag gör. Jag gillar att gå i skolan. Och att lära mig nytt. Jag är en praktiker som vill gärna pröva. Och ibland misslyckas jag. Ibland lyckas jag. 
Nu på kvällen har det varit bus med katten. Lilla My. En skön och busig 5 månaders bäsis. Ja. Hon är min bäsis. Och för mig räcker det. Med denna sötnos! 

3 kommentarer:

  1. Ibland undrar man vad man egentligen skrivit om, i alla de där inläggen ;)

    SvaraRadera
  2. ja herregud vad inlägg man har skrivit genom åren

    SvaraRadera