söndag 28 september 2014

Morgonpigg

Ja, jag är morgonpigg. Tycker det är skönt att vakna tidigt. Koka lite kaffe och slappa lite. Eller. Det har jag ju inte gjort. Jag har hunnit med lite skolarbeten. Känns skönt att vakna och kunna vara effektiv. 
Jag gillar skolan. Att få lära mig något nytt. Något jag funderat mycket på är vad är hälsa? Hur ser hälsa och välbefinnande ut? Hur kan jag motivera barn och ungdomar till en bättre hälsa? Då tänker jag även hur barnen och ungdomar tänker kring hälsa, vad är det för dem? Jag har fått lära mig massor redan, undra vad jag lärt mig när detta läsår är slut?
Jag vill gärna se till att inspirera personer som är runt barn och ungdomar till att ge en hälsosam vardag för barnen. När du är trygg, kan du även kunna utvecklas. 

2 kommentarer:

  1. brukar också vakna tidigt men idag tvingade jag mig kvar ett tag i sängen

    SvaraRadera
  2. Morgonpigg ja....ibland är jag ju faktiskt det, men det händer väldigt sällan! Jag är väldigt kvällspigg för det mesta!!!!
    Så spännande din skola verkar, kämpa på!! Kram

    SvaraRadera