söndag 14 september 2014

RÖSTA

Tänkte börja med att uppmana alla att rösta idag. Om ni inte redan rösta! Tänk att din röst är viktig. Det är din rättighet, din skyldighet. En högtidsdag för mig. På med jeans och knallade iväg till röstningslokalen. Vilken grym känsla! Så stolt!
Dagen till ära lyser solen.
Annars då? Jag har varit iväg till Lillsveds folkhögskola, där jag startade min kurs. Hälsocoach med inriktning mot barn och ungdom. Spännande. Väldigt spännande. Har en riktigt trevlig klass. De har lyckats få ihop oss till en bra grupp. Och inser att jag verkligen vill jobba med barn och ungdomshälsan. Har lite idéer, mer om dess senare. När jag formulerat allt klart i huvudet först. 





 

3 kommentarer:

  1. Redan gjort. Här kom lite sol efter lunchtid ungefär...

    SvaraRadera
  2. Här har det röstats och jag säger som du, det är en skyldighet. Sen kan man rösta blankt om man vill men man ska masa sig iväg och göra det

    SvaraRadera
  3. här har det varit mest grått

    SvaraRadera