onsdag 17 september 2014

Trötter

Idag har jag varit trött. Seg. Och inte orkat med något. Irriterad. Lite som ett bi. Men klarat av dagen ändå. Skönt att komma hem, slumra till. Vila lite. Dricka lite te. Slappa. Samla ihop krafter. Imorgon är jag tokglad och pigg. Samtidigt som jag är lite trötter, kommer saknade och funderingar. Varför lämnar vissa oss alldeles för tidigt. Min väninna som gick bort i leukemi för snart 3 år sedan. Och min syster som gick bort 15 år sedan. Saknaden. Sorgen. Men ändå något som ger mig livsenergi, att fortsätta orka kämpa. För deras skull. Just nu är jag lite här och där i tankarna. 
Men trots allt så har jag det bra. 
Jag mår bra.

4 kommentarer:

  1. Kram på dig säger jag också ! Fick hjälp av Håkan på F&S ikväll med Audacity programmet, så nu behöver vi inte boka in någon date för det! Du har fullt upp med plugg och jobb! Hoppas vi ses snart igen :-) Kram igen!

    SvaraRadera
  2. hoppas din dag idag blir bättre

    SvaraRadera
  3. Minnet lever...
    Kram på dig!

    SvaraRadera