onsdag 22 oktober 2014

God kväll....

Tänk. Denna onsdag. Jag jobbade min första dag denna vecka. Måndagen och tisdagen var jag i skolan. Jag är så fascinerad över vikten av rörelse och vad det kan göra. Och att det finns så mycket roligt med rörelse- lekar bland annat som ger rörelser. Och att det kan vara roligt även i vuxen ålder. Jajamen! 
Tror jag lyckades sträcka en muskel under en lek, inte så att jag är orörlig, men att det känns att jag rört på mig. Nu har jag två arbetsdagar kvar och ska bara njuta av dessa dagar- sedan blir det att fokusera framåt igen. 
Mot nya mål. 

4 kommentarer:

  1. Det låter så roligt när du skriver om det, synd man inte kan lockas med ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte dumt med rörelse- och F&S är ju levande bevis för rörelseglädje!!! Hurra!!!

    SvaraRadera
  3. då hoppas jag du får chansen till att njuta

    SvaraRadera
  4. Godmorgon :)
    Rörelse är både bra och roligt ju!
    Önskar dig en härlig torsdag.

    SvaraRadera