lördag 18 oktober 2014

God morgon!

Tiden den går. Lite fort emellanåt. Jag har kört på i vanlig takt. Jobbat och pluggat. Men jag trivs med det jag gör. Skolan är kul, det är mycket intressant. Att läsa om motorik och rörelseglädje för barn. Hur viktigt det är att barn får en bra motorik från början. Detta speglar sig i skolan och inlärningen. Jag är glad över att jobba med barn, och att få sprida rörelseglädje till dem! 

Idag blir det att ta sig iväg till Friskis och Svettis. De firar träningens dag. Träningen är gratis. Och jag får leda de allra minsta, få sprida ännu mer rörelseglädje till dem.  

2 kommentarer:

  1. Håller med dig att tiden går lite väl fort mellan varven.
    Visst är det en härlig känsla när man har hittat en trivsel i sin tillvaro ~ underbar känsla tycker jag 😃
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera