söndag 19 oktober 2014

God morgon!

Det är tidigt. Eller ja, inte nu längre. Men har varit uppe ett tag redan. Skönt att vara vaken tidigt på morgonen och ha hela dagen framför sig, Nu på morgonen/förmiddagen ska jag vara på Friskis. Där är det kurs. Spännande att få vara med om denna kurs där jag får inspirera till bättre matvanor för familjer. 

Jag hade en skön dag igår. Efter jympan på Friskis åkte jag och mina systrar med mamma till Stora Staden. Stockholm. Där åt vi brunch på Fåfängan. Mysigt ställe med utsikt över Stockholm. 


Dagen avslutades med bio. Hallonbåtsflyktingen. En väldigt bra film med mycket skratt. Jag var lite skeptisk till den innan. Men, ja. Gillade filmen! 
Innan film blev det lite barhäng. 


6 kommentarer:

  1. du verkar ha haft en trevlig vistelse i storstaden

    SvaraRadera
  2. Ja tack, gärna lite bättre matvanor :)

    SvaraRadera
  3. Stockholm är en underbart vacker stad!
    Mysigt att gå på bio, det gör man (jag) på tok för sällan.

    SvaraRadera
  4. Mysigt med brunch på Fåfängan, pinsamt nog har jag aldrig varit där, men hört så mycket om det stället!
    Såg Jonas Karlsson och hon Josephine B.... i programmet "Jenny Strömstedt" där de berättade om filmen, förstår att du gillade den! En finne som vill bli svensk med allt vad det innebär...den måste jag ju se! Gillar både Jonas å Josephine! :-)

    SvaraRadera
  5. Låter som en underabar dag!

    SvaraRadera