söndag 12 oktober 2014

Lördag kväll

Dessa två människor, jag gillar dem verkligen. Som jag tillbringade kvällen med. Lördagkväll. Carina och Angelica. Vi har några år skillnad men dessa få mig att må bra. Vi träffas. Gör saker. Är kulturella. Äter mat. Tar pubrunda. Ja, vad som faller oss in. Igår blev det en lättare middag med dryck till. 
Restaurangen Kvarnen var vi på.

Måste säga att det var ett häftigt ställe.  Lite äldre, från 1908. Om man ska vara exakt. Stilen från äldre modell av inredning var kvar. 
Toast blev det till middag.

 Lite snacks efteråt till drickan, men inga nötter helst. Det hade de inte, frågade ifall de kunde slänga ihop lite oliver. Och där kom det en mugg med oliver och lite bröd till....

En toppenkväll med tjejerna.  TACK!

3 kommentarer:

  1. Låter som en rolig och mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. var med i en tävling o nu är jag i final gå in o rösta på mitt bidrag nr 2

    http://lifeofjohanna.se/2014/october/rosta-pa-din-favorit.html

    SvaraRadera
  3. Låter som en superhärlig kväll i goda vänners lag :)
    Och nu är det helg igen! Önskar dig en trevlig sådan!
    Kram Linda

    (och jag ska bli superbättre på att kommentera hos dig, jag lovar!)

    SvaraRadera