lördag 25 oktober 2014

Sköna lördag

Regnet faller ner. Inte mycket. Men så pass mycket att det inte är läge att vara ute. Lilla My vill ut på balkongen. Men jag är inte så sugen på att öppna balkongdörren. Jag stannar hemma resten av dagen. Har ju ändå hoppat och skuttat idag. Så jag får stanna i soffan idag. Ifall inte Lilla My vill leka. Ni som sveper förbi första gången och undrar vem Lilla My är, så är det en katt..... Öppna lite böcker och läsa lite om barns motorik. KUL! Jag älskar skolan. Verkligen! 
Well! 
Njut av dagen!
 Fånga stunden. 
(något jag vill så gärna leva efter) 

2 kommentarer:

  1. Njut av dagen! Fånga stunden. Jag vill också och försöker leva efter dessa två små korta meningar. Inte alltid det lättaste men bara man tar tag i det igen om man glömt bort lite :)

    SvaraRadera
  2. Efter Puh borde man lära sig att leva efter, första kommentaren försvann :)

    SvaraRadera