lördag 22 november 2014

God morgon

Tänk. Fredagen kom. Och idag är det lördag! Härligt att vakna upp och ta det lite lugnare på dagen. Om en stund ska jag åka iväg till Friskis och Svettis för leda familjejympa. En riktigt skön start. Och oj vad jag längtar efter det. Att få leda. Just nu har jag dragit ner lite på ledandet av jympan och märker att jag längtar lite extra efter varje gång jag få dra på mig Friskis-kläderna.

 Idag är det även lite plugg som står på schemat, känner mig i fas med skoluppgifter, har någon uppgift kvar, men har ju denna dag på mig att göra det. 
Imorgon är det dags för besök nummer tre i ordningen på skolan. Ser framemot det! 

Tjing! Trevlig helg! 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en fantastisk lördag.

    SvaraRadera
  2. ja fy redan lördag snart är min semester slut har ett par dar kvar nu tisdag är det vardag igen

    SvaraRadera
  3. Härligt med lördag! Och härligt att ha något att längta till :)
    Här har vi ägnat lördagen åt skapande; tittat på gymnasieelevers alster samt bakat här hemma :)
    Trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera