torsdag 27 november 2014

Jul, jul!

Strålande jul! Den närmar sig, jag längtar efter julen! Jag är en obotlig julmänniska, och det bästa är att Lilla My också gillar jul. Idag började saker ploppa fram. Eller. Jag ställde fram dem. Och hon följde med nyfiket. Tomtar jag ställde på golvet nosade hon lite på. Stjärnan i sovrummet var hon också och nosade på. Allt detta skedde så klart till julmusik, och detta diggade hon också. 
I helgen åker gardinerna fram, och ska fixa ordning adventsljusen, de där 4 ljusen som man tänder på advent. 

Nu säger jag tack och hej till er! 

5 kommentarer:

  1. Själv får jag lite panik eftersom jag trodde att första advent var nästa helg och inte denna... Nu gäller det att sätta fart

    SvaraRadera
  2. Här har jag börjat lite smått med adventspysslet men har liksom inte riktigt hittat stämningen än.

    Kram

    SvaraRadera
  3. varför denna stress som alla har bättre o ta det lugnt :)

    SvaraRadera
  4. Ja! strålande jul! Jag älskar tiden som är nu :)
    Sv: visst är det mysigt med djur, katter är gosiga :) Hade gärna haft större djur ön hamstrar i huset men som sagt är det skönt som det är nu också.
    Önskar dig en härlig torsdag!

    SvaraRadera