söndag 30 november 2014

Min första advent...

Och Lilla Mys, allra första advent, och väntan på jul. Hon tycker om julmusik. Det är min katt det! 

Tänk att den där julkänslan har legat lite i lä, men ploppade upp. Det gjorde det med storm idag. Först lite jympa på Friskis och Svettis. Sedan hem, och fixa med saker. Och så kom mamma, hennes man, och systrarna. Glöggen spred en julig doft. Musiken höjde stämningen ännu mer. Jag har haft en skön dag med bästa sällskapet. Jag gillar julen. Ifall jag missat skriva det. Nu har besökarna åkt hem till sitt. Jag sitter här i soffan. Lyssnar på julmusik, Lilla My sover. Och det är bara hur skönt som helst. En toppendag. Det har jag haft. Nu väntar en vecka med spännande utmaningar. 





Ja, så här trött är man efter besöket.... :) 

Önskar alla en skön väntan på jul.... 

4 kommentarer:

  1. Låter som du har haft en fin och mysig första advent. Som det aka vara ;)

    SvaraRadera
  2. låter som du hade trevligt

    SvaraRadera
  3. Verkar helt klart en mysig advent!
    Jo, jag vet att du gillar julen..önskar att jag också kunde göra det lika mycket...men jag försöker!!!! Ska försöka att inte stressa i år :-)
    Kul att ses ikväll !!! kram

    SvaraRadera